U gebruikt een verouderde internetbrowser.
We raden u aan om de meest recente internetbrowser te installeren voor de beste weergave van deze website.
Een internetbrowser die up to date is, staat ook garant voor veilig surfen.

Solvas als syndicus voor uw appartementsgebouw

Login mede-eigenaars

Fusie

Door de recente fusie tussen Consea Immo en Solvas, kunt u vanaf nu ook voor het beheer van uw mede-eigendom bij Solvas terecht. Zijn zij reeds meer dan 20 jaar een referentie als syndicus van diverse mede-eigendommen die vanaf het begin ononderbroken in beheer zijn.

Troeven

Erkend
Beheer door erkende vastgoedmakelaar(s). Daarnaast is Solvas lid van de beroepsfederatie CIB.
Vaklui
Technisch onderhoud en beheer enkel door bekwame vakmensen.
24/7 Service
24/7 dienstverlening voor dringende herstellingen of grote schade.
Groepsaankopen
Groepsaankopen voor elektriciteit, keuringen, …. maar ook voor verzekeringen van de mede-eigendom waardoor zowel grote als kleinere VME’s kunnen meeprofiteren van voordelige prijzen.

Welke taken

  1. Financieel beheer – hieronder begrijpen we o.a. het opstellen van de jaarlijkse begroting en op basis daarvan uitwerking van een provisieregeling, het opvragen van provisies en opvolging van de betaling ervan, het controleren en betalen van de leveranciersrekeningen, het jaarlijks opmaken van afrekeningen en nazicht van de juiste verdeling hiervan over de verschillende mede-eigenaars, het jaarlijks overlopen van de boekhouding met de rekencommissaris, …
  2. Technisch beheer – hieronder vallen zaken die kaderen in het goed onderhoud van de mede-eigendom, zoals het coördineren en opvolgen van uit te voeren werken, het afsluiten van noodzakelijk onderhoudscontracten, het opvragen van offertes, het opvolgen van de wettelijke verplichtingen (zoals bv. uitvoering van noodzakelijke keuringen, enz), het jaarlijks bijeenroepen van de Raad van Mede-Eigendom ter voorbereiding van de algemene vergadering of bij elke andere noodzaak, …
  3. Administratief beheer – dit bestaat uit o.a. het correct bijeenroepen en houden van de jaarlijkse algemene vergadering, het notuleren van de genomen beslissingen genomen met de wettelijke meerderheid en de uitvoering ervan, het bezorgen van de nodige informatie n.a.l.v. van verkoop van een kavel aan de verkopende makelaar/eigenaar en notaris, het correct bijhouden van de gegevens van de diverse eigenaars, het bewaren van de nodige info omtrent de VME, ...
Wij werken met het professioneel beheerpakket Organimmo en zijn hierdoor in de mogelijkheid om in alle transparantie de nodige documenten, geboekte facturen enz. ter beschikking te stellen van elke mede-eigenaar via ons online platform.

 

Zomerlaan 1, 9930 Lievegem
09 376 08 52
vastgoed@solvas.be
Stationsstraat 171, 9880 Aalter
09 374 65 25
vastgoed@solvas.be
Markstraat 53, 9990 Maldegem
050 72 92 70
vastgoed@solvas.be
Deze website maakt gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. OK